pompowtryskiwacz

Regeneracja pompowtryskiwaczy i pomp PLD (cena od 150 PLN netto)


W ofercie naszego serwisu w Warszawie znajduje się również naprawa pompowtryskiwaczy i regeneracja pomp PLD produkcji DENSO, BOSCH, DELPHI i innych. Proponujemy wyjątkowo korzystne ceny naszych usług serwisowych.

Skuteczna naprawa pompowtryskiwaczy Denso, Bosch, Delphi i Siemens

Diesel System zapewnia skuteczną regenerację pompowtryskiwaczy i pomp PLD marek DENSO, Bosch, Delphi i Siemens. Dzięki wysokim standardom pracy i przeprowadzaniu licznych testów jakościowych staliśmy się jednym z najpopularniejszych punktów naprawy wtryskiwaczy w Warszawie. Na efektywną regenerację pompowtryskiwaczy (DENSO i innych)  składają się:

  1. Testy i kompleksowe naprawy pompowtryskiwaczy pracujących w silnikach samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i innych pojazdach użytkowych.
  2. Testując i naprawiając pompowtryskiwacze, opieramy się na wymogach i standardach narzuconych przez ich producentów (Denso, Bosch, Delphi i Siemens).
  3. Regeneracja pomp PLD i pompowtryskiwaczy kończy się testem, który odbywa się na odpowiednich stanowiskach pomiarowych.

Budowa pompowtryskiwacza

Schemat budowy pompowtryskiwaczy jest zbieżny dla popularnych marek (Denso, Bosch, Delphi i innych).

Schemat Pompowtryskiwacza

    Opis budowy pompowtryskiwacza:
  1. Tłoczek pompy
  2. Zawór elektromagnetyczny
  3. Tłoczek regulacji ciśnienia wtrysku
  4. Przelew
  5. Dopływ paliwa
  6. Komora wysokociśnieniowa
  7. Rozpylacz
  8. Iglica

Zasada działania pompowtryskiwaczy Denso, Bosch, Delphi i innych

W pompowtryskiwaczu wtryskiwacz, pompa i zawór sterujący są połączone w jeden element konstrukcyjny, mocowany w głowicy silnika. Zasada działania jest identyczna zarówno dla podzespołów DENSO, jak i innych marek.

Integracja wszystkich elementów w jednym podzespole w głowicy silnika pozwala wyeliminować przewód wysokociśnieniowy, a tym samym pulsacje w obwodzie wysokiego ciśnienia. Rezultatem jest wzrost precyzji sterowania i efektywności silnika.

Elektroniczny zawór w pompowtryskiwaczu reguluje się dawką paliwa i początkiem wtrysku. Możliwa jest realizacja wtrysku wstępnego. System pompowtryskiwaczy umożliwia wtrysk z ciśnieniami do 2200 barów.

Pompa PLD

Pompa wtrysku pld

W układach pompa-przewód-wtryskiwacz na każdy cylinder przypada jedna pompa wysokociśnieniowa, przewód wysokociśnieniowy oraz wtryskiwacz. W porównaniu z rozwiązaniami klasycznymi proces tłoczenia rozdzielono z jednej pompy rzędowej pomiędzy pompy poszczególnych cylindrów. Pompki wyposażono w zawory elektromagnetyczne, co umożliwiło precyzyjne sterowanie wtryskiem. Maksymalnie ciśnienie wtrysku to 1800 barów.