
Regeneracja pompowtryskiwaczy i pomp PLD (cena od 150 PLN netto)
W ofercie naszego serwisu w Warszawie znajduje się również naprawa pompowtryskiwaczy i regeneracja pomp PLD produkcji DENSO, BOSCH, DELPHI i innych. Proponujemy wyjątkowo korzystne ceny naszych usług serwisowych.
Skuteczna naprawa pompowtryskiwaczy Denso, Bosch, Delphi i Siemens
Diesel System zapewnia skuteczną regenerację pompowtryskiwaczy i pomp PLD marek DENSO, Bosch, Delphi i Siemens. Dzięki wysokim standardom pracy i przeprowadzaniu licznych testów jakościowych staliśmy się jednym z najpopularniejszych punktów naprawy wtryskiwaczy w Warszawie. Na efektywną regenerację pompowtryskiwaczy (DENSO i innych) składają się:
- Testy i kompleksowe naprawy pompowtryskiwaczy pracujących w silnikach samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i innych pojazdach użytkowych.
- Testując i naprawiając pompowtryskiwacze, opieramy się na wymogach i standardach narzuconych przez ich producentów (Denso, Bosch, Delphi i Siemens).
- Regeneracja pomp PLD i pompowtryskiwaczy kończy się testem, który odbywa się na odpowiednich stanowiskach pomiarowych.
Budowa pompowtryskiwacza
Schemat budowy pompowtryskiwaczy jest zbieżny dla popularnych marek (Denso, Bosch, Delphi i innych).
- Opis budowy pompowtryskiwacza:
- Tłoczek pompy
- Zawór elektromagnetyczny
- Tłoczek regulacji ciśnienia wtrysku
- Przelew
- Dopływ paliwa
- Komora wysokociśnieniowa
- Rozpylacz
- Iglica
Zasada działania pompowtryskiwaczy Denso, Bosch, Delphi i innych
W pompowtryskiwaczu wtryskiwacz, pompa i zawór sterujący są połączone w jeden element konstrukcyjny, mocowany w głowicy silnika. Zasada działania jest identyczna zarówno dla podzespołów DENSO, jak i innych marek.
Integracja wszystkich elementów w jednym podzespole w głowicy silnika pozwala wyeliminować przewód wysokociśnieniowy, a tym samym pulsacje w obwodzie wysokiego ciśnienia. Rezultatem jest wzrost precyzji sterowania i efektywności silnika.
Elektroniczny zawór w pompowtryskiwaczu reguluje się dawką paliwa i początkiem wtrysku. Możliwa jest realizacja wtrysku wstępnego. System pompowtryskiwaczy umożliwia wtrysk z ciśnieniami do 2200 barów.
Pompa PLD
W układach pompa-przewód-wtryskiwacz na każdy cylinder przypada jedna pompa wysokociśnieniowa, przewód wysokociśnieniowy oraz wtryskiwacz. W porównaniu z rozwiązaniami klasycznymi proces tłoczenia rozdzielono z jednej pompy rzędowej pomiędzy pompy poszczególnych cylindrów. Pompki wyposażono w zawory elektromagnetyczne, co umożliwiło precyzyjne sterowanie wtryskiem. Maksymalnie ciśnienie wtrysku to 1800 barów.