Pompa paliwa typu VP44

Regeneracja pomp rozdzielaczowych (cena od 500 PLN netto)


DENSO I INNYCH PRODUCENTÓW – Pompy wtryskowe sterowane mechanicznie umieszczane są najczęściej w maszynach rolniczych i budowlanych, ciężarówkach, łodziach oraz silnikach stacjonarnych. Zapewniamy fachową diagnostykę i skuteczną regenerację.REGENERACJA POMP ROZDZIELACZOWYCH

  • czyszczenie wszystkich elementów pompy metodą ultradźwiękową
  • wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch (koszt części dodatkowo płatny)
  • montaż części i podzespołów pompy z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
  • w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów pompy (koszt części dodatkowo płatny)
  • test komputerowy i kalibracja po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na stole probierczym BOSCH EPS-815:
  • pomiar i zaprogramowanie punktów wzniosu krzywki
  • pomiar, regulacja i zaprogramowanie ciśnienia wewnętrznej pompy zasilającej
  • pomiar prawidłowej regulacji kąta wtrysku
  • pomiar opóźnienia reakcji zaworu dawkującego na jego wysterowanie
  • pomiar charakterystyki dawkowania każdego z kanałów we wszystkich punktach obciążenia
  • kilkunastopunktowa, wielogodzinna kalibracja pompy, następuje idealne odwzorowanie parametrów jej pracy w mapie sterownika pompy
  • pomiar i zaprogramowanie początku tłoczenia na podstawie elektronicznego pomiaru
  • przygotowanie pompy do montażu do pojazdu

Małe, szybkoobrotowe silniki Diesla potrzebują układu wtryskowego o wysokich osiągach, krótkim czasie wtrysku, niewielkich wymiarach i niskiej masie. Pompy rozdzielaczowe spełniają te wymagania – są one niewielkie i kompaktowe, a także efektywnie wytwarzają wysokie ciśnienie paliwa.

Pompy rozdzielaczowe są stosowane w samochodach osobowych, dostawczych, silnikach stacjonarnych oraz w maszynach budowlanych i rolniczych.

Pompy rozdzielaczowe posiadają możliwość regulacji dawki i kąta wtrysku.

Rodzaje pomp rozdzielaczowych

  • Pompy rozdzielaczowe ze sterowaniem mechanicznym VE-F (1973-2009 r. w Europie)
  • Pompy osiowe ze sterowaniem elektronicznym (EDC) VE-E (VP37) (1984-2009 r. w Europie)
  • Pompy osiowe ze sterowaniem elektronicznym VP29/30 (stosowane w samochodach 1998-2006 r., nadal stosowane w maszynach budowlanych i rolniczych)
  • Pompy promieniowe ze sterowaniem elektronicznym VP44 (1996-2008 r.)

Przykładowe typy pomp rozdzielaczowych:

  • VP36 – pompa osiowa z mechaniczną regulacją dawki do silników z wtryskiem pośrednim
  • VP37 – pompa osiowa z elektryczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim
  • VP29 – pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem pośrednim
  • VP30 – pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim
  • VP44 – pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim

2

1