
Regeneracja pomp rozdzielaczowych (cena od 500 PLN netto)
DENSO I INNYCH PRODUCENTÓW – Pompy wtryskowe sterowane mechanicznie umieszczane są najczęściej w maszynach rolniczych i budowlanych, ciężarówkach, łodziach oraz silnikach stacjonarnych. Zapewniamy fachową diagnostykę i skuteczną regenerację.REGENERACJA POMP ROZDZIELACZOWYCH
- czyszczenie wszystkich elementów pompy metodą ultradźwiękową
- wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch (koszt części dodatkowo płatny)
- montaż części i podzespołów pompy z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
- w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów pompy (koszt części dodatkowo płatny)
- test komputerowy i kalibracja po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na stole probierczym BOSCH EPS-815:
- pomiar i zaprogramowanie punktów wzniosu krzywki
- pomiar, regulacja i zaprogramowanie ciśnienia wewnętrznej pompy zasilającej
- pomiar prawidłowej regulacji kąta wtrysku
- pomiar opóźnienia reakcji zaworu dawkującego na jego wysterowanie
- pomiar charakterystyki dawkowania każdego z kanałów we wszystkich punktach obciążenia
- kilkunastopunktowa, wielogodzinna kalibracja pompy, następuje idealne odwzorowanie parametrów jej pracy w mapie sterownika pompy
- pomiar i zaprogramowanie początku tłoczenia na podstawie elektronicznego pomiaru
- przygotowanie pompy do montażu do pojazdu
Małe, szybkoobrotowe silniki Diesla potrzebują układu wtryskowego o wysokich osiągach, krótkim czasie wtrysku, niewielkich wymiarach i niskiej masie. Pompy rozdzielaczowe spełniają te wymagania – są one niewielkie i kompaktowe, a także efektywnie wytwarzają wysokie ciśnienie paliwa.
Pompy rozdzielaczowe są stosowane w samochodach osobowych, dostawczych, silnikach stacjonarnych oraz w maszynach budowlanych i rolniczych.
Pompy rozdzielaczowe posiadają możliwość regulacji dawki i kąta wtrysku.
Rodzaje pomp rozdzielaczowych
- Pompy rozdzielaczowe ze sterowaniem mechanicznym VE-F (1973-2009 r. w Europie)
- Pompy osiowe ze sterowaniem elektronicznym (EDC) VE-E (VP37) (1984-2009 r. w Europie)
- Pompy osiowe ze sterowaniem elektronicznym VP29/30 (stosowane w samochodach 1998-2006 r., nadal stosowane w maszynach budowlanych i rolniczych)
- Pompy promieniowe ze sterowaniem elektronicznym VP44 (1996-2008 r.)
Przykładowe typy pomp rozdzielaczowych:
- VP36 – pompa osiowa z mechaniczną regulacją dawki do silników z wtryskiem pośrednim
- VP37 – pompa osiowa z elektryczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim
- VP29 – pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem pośrednim
- VP30 – pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim
- VP44 – pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim